CaminoBrabant - Reisverslagen van Jaco Robijn - WaarBenJij.nu CaminoBrabant - Reisverslagen van Jaco Robijn - WaarBenJij.nu

CaminoBrabant

Afgelopen mei 2022 is de CaminoBrabant geopend als een eigen Nederlandse pelgrimsroute. Lekker dichtbij huis, niet helemaal naar dat verre Spanje en minder vol.
De komende twee weken ga ik dit pad lopen, zeg maar als mini pelgrimage.

Ik start in Breda (door omstandigheden ietsje verder oostwaarts bij Dongen) en kom uiteindelijk na ca 300km weer terug in Breda. Tijdens mijn tocht heb ik het laatste stukje van Baarle-Nassau terug naar Breda verplaatst naar België. Wegens Lucas' 14de verjaardag ben ik van Tienen naar Oplinter gelopen.

Zelf zie ik deze voettocht in het verlengde van het Kloosterpad dat ik in november 2021 liep. Die tocht heeft mij veel goed gedaan na enkele jaren stilstand volgend op mijn Romevoettocht in 2016. Als je leven overhoop wordt gegooid, duurt het heel veel langer dan ik had gedacht voor je weer echt goed greep krijgt op je nieuwe verdere leven.
Ook van deze Camino verwacht ik dat zij bijdraagt aan vernieuwd leven.

Recente Reisverslagen:

08 December 2022

Dag 12. Even naar Lucas

11 November 2022

Dag 11 “Hij gaat naar Santiago!”, een bizar einde

11 November 2022

Dag 10. Van kapel naar proeflokaal

09 November 2022

Dag 9. “Het moet leven!, begrijp je?”

08 November 2022

Dag 8. De hei die er niet was, grappig wederziens
Jaco

Afgelopen mei 2022 is de CaminoBrabant geopend als een eigen Nederlandse pelgrimsroute. Lekker dichtbij huis, niet helemaal naar dat verre Spanje en minder vol. De komende twee weken ga ik dit pad lopen, zeg maar als mini pelgrimage. Ik start in Breda (door omstandigheden ietsje verder oostwaarts bij Dongen) en kom uiteindelijk na ca 300km weer terug in Breda. Zelf zie ik deze voettocht in het verlengde van het Kloosterpad dat ik in november 2021 liep. Die tocht heeft mij veel goed gedaan na enkele jaren stilstand volgend op m'n Romevoettocht in 2016. Als je leven overhoop wordt gegooid, duurt het heel veel langer dan ik had gedacht voor je weer echt goed greep krijgt op je nieuwe verdere leven. Ook van deze Camino verwacht ik dat zij bijdraagt aan vernieuwd leven.

Actief sinds 31 Okt. 2022
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2348

Voorgaande reizen:

01 November 2022 - 13 November 2022

CaminoBrabant

Landen bezocht: